BESTELPROCEDURE

<h2><strong style="font-family: " helvetica="" neue",="" helvetica,="" arial,="" sans-serif;"="">BESTELPROCEDURE</strong></h2>

<p>

Een bestelling plaatsen op onze website is gemakkelijk. Volg deze simpele stappen.

</p>

<h3><strong>1- KIES DE PRODUCTEN DIE JE WILT AANSCHAFFEN</strong> </h3>

<p>

Zoek op dames- of herenmode of kies een andere categorie door gebruik te maken van de menu’s aan de bovenkant van de pagina. Kom meer te weten over een artikel door op de afbeelding of de naam van het artikel te klikken en dan kom je terecht op een pagina met meer gedetailleerde informatie.

</p>

<h3><strong>2- VOEG PRODUCTEN TOE AAN JE WINKELMANDJE</strong></h3>

<p>

Zodra je een product en de juiste maat in de gewenste hoeveelheid hebt geselecteerd, klik je op de “Voeg toe aan winkelmandje” knop aan de rechterzijde van de pagina met productinformatie. Je kunt de inhoud van je winkelwagentje op ieder gewenst moment bekijken door op het icoon aan de bovenzijde van iedere pagina van onze sites te klikken.

</p>

<h3><strong style="font-family: " helvetica="" neue",="" helvetica,="" arial,="" sans-serif;"="">3- GA DOOR NAAR AFREKENEN</strong></h3>

<p>

<strong style="font-family: " helvetica="" neue",="" helvetica,="" arial,="" sans-serif;"=""></strong>Als je klaar bent met het afronden van je bestelling, bekijk dan eerst goed alle artikelen in je winkelmandje. Je kunt items toevoegen, wijzigen en verwijderen tot je geheel tevreden bent met je bestelling. Als je eenmaal de artikelen die je zou willen kopen hebt geselecteerd, klik dan op “AFREKENEN”.

</p>

<p>

Je kunt afrekenen als gast of je kunt je registeren. Als je al geregistreerd bent, kun je de Login optie gebruiken om in te loggen en vervolgens bij betalen de bezorginformatie en de betalingsgegevens invoeren.

</p>

<h3><strong>4- VOER BETAAL-EN BEZORGINFORMATIE IN</strong> </h3>

<p>

Op deze pagina voer je de betaal- en bezorggegevens in. Let erop dat je factuuradres gelinkt is aan je Credit/Debet card en dat deze dus precies op dezelfde manier dient te worden ingevoerd zoals weergegeven in je bankgegevens.

</p>

<p>

</p>

<p>

Je kunt een ander bezorgadres invoeren als je wilt dat de product(en) op een andere locatie worden geleverd dan het factuuradres. Als je deze informatie hebt ingevoerd, klik dan op de “Verder” knop.

</p>

<h3><strong>5- BEZORGWIJZE</strong> </h3>

<p>

In deze stap worden de bezorgkosten toegevoegd aan je rekening. Zie hieronder de verzendkosten.

</p>

<p>

GRATIS VERZENDING OP ALLE BESTELLINGEN BOVEN €60 / £60

</p>

<p>

De kosten voor verzenden zijn als volgt. De verwachte leveringstijd vanaf het moment van verzenden is:

</p>

<table>

<tbody>

<tr>

<td><strong>FRANCE</strong></td>

<td><strong>Delivery Fees</strong></td>

<td><strong>Transit Time</strong></td>

</tr>

<tr>

<td>Standard home delivery (Colissimo)</td>

<td>5€</td>

<td>2 days</td>

</tr>

</tbody>

</table>

<table>

<tbody>

<tr>

<td><strong>EUROPE</strong></td>

<td><strong>Delivery Fees</strong></td>

<td><strong>Transit Time</strong></td>

</tr>

<tr>

<td>Standard home delivery (Chronopost International)</td>

<td>5€</td>

<td>2-3 days</td>

</tr>

</tbody>

</table>

<table>

<tbody>

<tr>

<td><strong>UK</strong></td>

<td><strong>Delivery Fees</strong></td>

<td><strong>Transit Time</strong></td>

</tr>

<tr>

<td>Standard home delivery (Chronopost International)</td>

<td>5£</td>

<td>2 days</td>

</tr>

</tbody>

</table>

<p>

</p>

<h3><strong style="font-family: " helvetica="" neue",="" helvetica,="" arial,="" sans-serif;"="">6- VOER BETAALGEGEVENS IN</strong></h3>

<p>

Selecteer de betaalwijze en betaalgegevens uit de beschikbare opties. Dit is je kans om alle informatie die op dit scherm wordt weergegeven een laatste keer te controleren voordat je op “BESTELLEN” klikt.

</p>

<p>

Als je klikt op de “WIJZIG BESTELLING” knop, kun je in het winkelmandje iedere verandering, zoals de bezorginformatie of betaalgegevens, doorvoeren. Bekijk alsjeblieft je bestelling in de Bekijk Bestelling-stap en bevestig de bestelling door te klikken op “PLAATS BESTELLING”.

</p>

<h3><strong>7- JOUW BESTELLING</strong> </h3>

<p>

Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst ontvang je verschillende e-mails. Hieronder staan de verschillende e-mails die je zou kunnen ontvangen:

</p>

<ul>

<li><em style="background-color: initial;">Bevestiging van je Bestelling.</em> Deze e-mail bevestigt dat we je bestelling hebben ontvangen. In deze e-mail staat jouw ordernummer. Bewaar deze e-mail voor je administratie. </li>

<li><em style="background-color: initial;">Bevestiging van Verzending.</em> Er zijn een aantal mogelijke redenen waarom je deze e-mail kunt ontvangen, zoals: problemen bij het verwerken van de bestelling, verzending aan het opgegeven adres niet mogelijk, een dubbele bestelling of een annulering van de bestelling. </li>

<li><em style="background-color: initial;">Belangrijk nieuws over de bestelling.</em>Er zijn een aantal mogelijke redenen waarom je deze e-mail kunt ontvangen, zoals: problemen bij het verwerken van de bestelling, verzending aan het opgegeven adres niet mogelijk, een dubbele bestelling of een annulering van de bestelling. </li>

</ul>

<p>

<em style="background-color: initial;">Let op: K-Swiss behoudt het recht je bestelling niet te accepteren en de aankoop te annuleren.</em> 

</p>

<h3><strong>8- BESTELLING VOLGEN</strong> </h3>

<p>

Bekijk de status van je meest recente bestellingen door de Volg je Bestelling-pagina te bezoeken. Dit is de snelste en gemakkelijkste manier om de meest recente informatie te krijgen over je bestellingen op de <em>K-Swiss</em> website. Als je klikt op Volg je Bestelling, word je gevraagd in te loggen met je bestelnummer EN je e-mailadres. Een overzichtspagina van je bestelling zal gedetailleerde informatie weergeven van je huidige bestelling of van oudere bestellingen. Nadat je bestelling is verstuurd, zal het trackingnummer worden getoond, mits het beschikbaar is.

</p>

<ul>

<li>Colissimo (France) : <a href="https://www.laposte.fr/outils/suivre-vos-envois">https://www.laposte.fr/outils/suivre-vos-envois</a></li>

<li>Chronopost International (All EU countries & UK) : <a href="https://www.chronopost.fr/en/private/track-your-parcel">https://www.chronopost.fr/en/private/track-your-parcel</a></li>

</ul>

<h3><strong>9- HULP</strong> </h3>

<p>

We begrijpen dat sommige klanten vragen hebben tijden het navigeren op de website en tijdens het invoeren van de bestelling. Mocht je hulp nodig hebben, neem dan gerust contact op met je lokale klantenservice, de gegevens zijn te vinden op de <a href="http://www.palladiumboots.com/blog/eu/nl/customer-service/contact/"><strong>Contact-pagina</strong></a>.

</p>

<h3><strong>10- BESTELLING GEANNULEERD?</strong> </h3>

<p>

Het kan voorkomen dat een bestelling of een onderdeel van een bestelling door ons systeem wordt geannuleerd. Het is mogelijk dat:

</p>

<ul>

<li>Een of meerdere artikelen niet beschikbaar zijn. </li>

<li>Er zich problemen voordoen bij het verwerken van de betalingsgegevens. </li>

<li>We niet kunnen bezorgen op het ingevoerde adres. </li>

<li>Er een dubbele bestelling is geplaatst. </li>

</ul>

<p>

Een bestelling wordt geannuleerd op het verzoek van de klant.Als de bestelling wordt geannuleerd, ontvang je per e-mail bericht met de reden van de annulering toegelicht. Geannuleerde artikelen zullen niet in rekening worden gebracht.

</p>

<h3><strong>11- BESTELLING ANNULEREN</strong> </h3>

<p>

Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan contact op met de klantenservice.

</p>

<p>

Zorg ervoor dat je het unieke ordernummer dat bij de bestellingsbevestiging is weergegeven bij de hand hebt, zodat dit proces gemakkelijk kan verlopen.

</p>