VERZENDBELEID

VERZENDBELEID


kswiss.com verzendt zijn producten naar adressen op de volgende bestemmingen.

  • Austria 
  • Belgium 
  • Croatia
  • Czech Republic 
  • Estonia 
  • Finland (excluding overseas areas) 
  • France (excluding overseas areas) 
  • Germany 
  • Greece (excluding overseas areas)
  • Hungary 
  • Ireland 
  • Italy 
  • Lithuania 
  • Luxembourg 
  • Netherlands 
  • Poland 
  • Portugal
  • Roemenië 
  • Slovakia 
  • Slovenia 
  • Spain (excluding overseas areas) 
  • United Kingdom (excluding overseas areas) 

Bestellingen die gedaan worden buiten bovenstaande regio’s worden automatisch geweigerd en niet verzonden. 

VERZENDKOSTEN / LEVERTIJDEN

GRATIS STANDAARD VERZENDING OP ALLE BESTELLINGEN BOVEN €60 / £60 

De kosten voor verzenden zijn als volgt. De verwachte leveringstijd vanaf het moment van verzenden is: 

FRANCE Delivery Fees Transit Time
Standaard levering thuis (Colissimo) 5€ 2 days
Mondial Relay pick-up point 3,50€ 3-5 days
EUROPE Delivery Fees Transit Time
Standaard levering thuis (Chronopost International)5€ 2-3 days
Mondial Relay pick up point 3,50€ 3-5 days
Colissimo (Greece)5€3-5 days
UK Delivery Fees Transit Time
Standard home delivery (EVRI) 5-7 days

RETOURNEREN
Heb je nog vragen, neem dan CONTACT met ons op.

HET TERUGSTUREN VAN EEN ARTIKEL NA ONTVANGST

Binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling moet de Klant naar https://kswiss.eu/apps/returns gaan en zijn of haar ordernummer en e-mailadres invoeren. Na goedkeuring van het verzoek door de klantenservice ontvangt de Klant per e-mail een retourlabel. Artikelen mogen niet gewassen of gebruikt zijn. 
Het artikel moet in de originele, onbeschadigde verpakking worden geretourneerd. 
Het artikel moet compleet zijn. KSGB EUROPE accepteert geen geretourneerde artikelen die niet aan deze voorwaarden voldoen.
 Dit betekent dat, indien KSGB EUROPE naar eigen oordeel vaststelt dat het geretourneerde artikel niet aan de bovengenoemde voorwaarden voldoet (d.w.z. niet gewassen, niet gebruikt, in originele en onbeschadigde verpakking), de Klant geen terugbetaling ontvangt en het artikel niet wordt teruggestuurd naar de Klant. 
Zodra de retourzending is ontvangen en geaccepteerd door KSGB EUROPE, wordt het terugbetalingsproces gestart.
 Terugbetalingen kunnen plaatsvinden binnen 14 werkdagen na ontvangst van de retourzending, voor verificatie en betalingsverwerking. Terugbetalingen worden gedaan op het rekeningnummer waarvan de oorspronkelijke betaling is gedaan. Bankgegevens kunnen eventueel worden opgevraagd bij de Klant. Houd er rekening mee dat KSGB EUROPE geen omruilingen aanbiedt. Het is wel mogelijk om één of meerdere artikelen uit uw bestelling te retourneren. Voor een andere maat, kleur of model kan de Klant een nieuwe bestelling plaatsen via de website.

KOSTEN VOOR HET RETOURNEN

Er worden kosten gerekend voor het retourneren van artikelen. We zullen deze kosten in mindering brengen op de terugbetaling. 

Zodra de artikelen retour zijn ontvangen, zullen wij de terugbetaling verwerken, exclusief de eventuele bezorgkosten en de kosten van het retourneren. 

Land Valuta Bedrag
UK GBP £5
Alle EU-landen €5

HET TERUGSTUREN VAN GEBREKKIGE ARTIKELEN 
Je hebt het recht een artikel terug te sturen dat je via een officiële Europese K-Swiss webshop hebt besteld, wanneer het artikel kapot is of anderzijds niet in overeenstemming is met het bestelde artikel. Je kunt dat doen binnen 24 maanden na aankoop. Dit heeft geen effect op je wettelijk voorgeschreven rechten. Als je klacht terecht is, zullen we overgaan op een terugbetaling.
EEN PRODUCT RETOURNEN 
Hoe jouw schoenen te retourneren ? 
  1. Gebruik https://www.kswiss.eu/apps/returns
  2. Selecteer de producten die je wilt de stappen retourneren en volg. 
  3. Zodra je retour akkoord is bevonden door ons Customer Care Team, ontvang je een retourlabel via email 
  4. Plaats de schoenendoos met de schoenen in een verzenddoos (je kunt gebruik maken van de verzenddoos van je initiele order) 
  5. Vul het retourformulier in. Print het retourlabel welke je hebt ontvangen van ons Customer Care Team.
  6. Voeg het retourformulier in het packet. Plak het retourlabel op de verzenddoos en geef je pakket af bij het door jou gekozen afhaalpunt (https://kswiss.eu/pages/shipping-and-returns). 

RUILEN 

Het is op dit moment niet mogelijk om producten om te ruilen, maar je hebt wel de mogelijkheid om het product terug te sturen. Wil je een ander product, kleur of maat ontvangen dan dien je een nieuwe bestelling te plaatsen op een K-Swiss website.