RETOURNEREN & OMRUILEN

We hopen dat je dol bent op je K-Swiss product, maar als je niet helemaal tevreden bent, kun je de artikelen binnen 30 dagen na aankoop retourneren. 

Alleen bestellingen die online op www.kswiss.com zijn gekocht, kunnen per post naar ons magazijn worden geretourneerd. Als je de bestelling via een andere detailhandelaar hebt geplaatst, neem dan rechtstreeks contact met hem op voor zijn retourbeleid.

Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met de producten die je hebt besteld via een website van K-Swiss, mag je de artikelen binnen 30 kalenderdagen na ontvangst, zonder opgave van reden, retourneren, zolang:

de producten niet gewassen zijn en op geen enkele wijze gebruikt zijn, de producten zich in de originele, onbeschadigde verpakking bevinden (een voorzichtig geopende verpakking wordt niet aangemerkt als beschadigd), het product compleet is: oftewel beide items van een paar moeten worden geretourneerd

We zullen geen geretourneerde producten accepteren die niet voldoen aan deze richtlijnen.

Download retourdocument

We bieden een zeer eenvoudige manier om je K-Swiss.com retourzendingen te verrichten:

Volg onderstaande instructies op zodat het pakket in goede orde wordt opgehaald:

1.Ga op de K-Swiss website naar jouw account en klik op "Mijn bestellingen bekijken" of gebruikhttps://www.kswiss.nl/a/returns

2. Selecteer de producten die je wilt de stappen retourneren en volg.

3. Zodra je retour akkoord is bevonden door ons Customer Care Team, ontvang je een retourlabel via email.

4. Plaats de schoenendoos met de schoenen in een verzenddoos (je kunt gebruik maken van de verzenddoos van je initiele order)

5. Vul het retourformulier in en plak de originele pakbon op het formulier. Print je retourlabel.

6. Voeg het retourformulier in het packet. Plak het retourlabel op de verzenddoos en geef je pakket af bij het door jou gekozen afhaalpunt (https://kswiss.nl/pages/shipping-and-returns).

Zodra we de artikelen hebben ontvangen, zullen we een volledige terugbetaling overmaken, exclusief de bezorgkosten en de kosten van het retourneren. Het kan na ontvangst van de artikelen 5-8 werkdagen duren voordat we het geld terugstorten vanwege onze inspectie en het verwerken van de betaling. Een terugbetaling zal worden verwerkt op dezelfde manier waarop de originele betaling is voldaan.

We verwerken je terugbetaling binnen 7 werkdagen na ontvangst van je retourzending. Restituties worden via de oorspronkelijke betaalmethode uitgevoerd. Als de restitutie via je creditcard geschiedt, is het mogelijk dat je creditcardmaatschappij maximaal 10 extra werkdagen nodig heeft om de restitutie op je rekening te storten. 

Tijdens de feestdagen (december-februari) kan het maximaal 14 werkdagen duren om retourzendingen te verwerken, aangezien het verkoopvolume dan hoger is dan normaal. 

Wij zullen je bestelling volledig terugbetalen, met aftrek van  €5/ £5 voor het retourlabel. 

PayPal bestellingen die online worden geretourneerd zullen in de oorspronkelijke vorm van betaling worden gerestitueerd. 

Sorry, maar we bieden op dit moment geen mogelijkheid tot ruilen. Je kunt je bestelling zonder problemen retourneren en online een nieuwe bestelling plaatsen.

Als je een beschadigd of defect artikel ontvangt dat is besteld bij K-Swiss.com, neem dan contact op met onze klantenservice via ecommerceksgbeu@ksgb.com en stuur ons foto's en een korte beschrijving van het probleem. Wij zullen je helpen met de vervanging van het defecte exemplaar (op voorwaarde dat je ons op de hoogte hebt gesteld voordat het artikel uitverkocht is).

Bovendien dekken wij defecten van de fabrikant tot 60 dagen na de oorspronkelijke aankoopdatum. Als je van mening bent dat het artikel dat je hebt ontvangen defect is, neem dan contact op met onze klantenservice met foto's van de schoen in kwestie via ecommerceksgbeu@ksgb.com.

Houd er rekening mee dat elke defecte schoen per geval zal worden geanalyseerd en we kunnen niet garanderen dat je schoen zal worden vervangen na het sturen van foto's naar ons team van de klantenservice.

Zorg ervoor dat je je bestelnummer bij de hand hebt wanneer je contact met de klantenservice opneemt. Je kunt je bestelnummer vinden door in te loggen op je K-Swiss.com-account of je oorspronkelijke bevestigingsmail te bekijken.

Log in om je retourzending te traceren en de status van je restitutie te controleren zodra je retourzending is verzonden. 

VERZENDING

Bekijk HIERhet verzendbeleid.

Nadat je je bestelling hebt geplaatst zul je verschillende e-mails omtrent je bestelling ontvangen. Hieronder staan de verschillende e-mails die je zou kunnen ontvangen:

Bestelbevestiging: deze e-mail bevestigt dat we je bestelling hebben ontvangen. In deze e-mail staat jouw ordernummer. Bewaar deze e-mail voor je administratie.

Verzendbevestiging: deze e-mail bevestigt dat je bestelling of een deel ervan is verzonden.

Belangrijk nieuws over je bestelling: er is een aantal mogelijke redenen waarom je deze e-mail kunt ontvangen, zoals: problemen bij het verwerken van de bestelling, verzending naar het opgegeven adres is niet mogelijk, een dubbele bestelling of een annulering van de bestelling.

Let op: K-Swiss behoudt het recht voor je bestelling niet te accepteren en de aankoop te annuleren.

Bekijk de status van je meest recente bestellingen door je Bestelgegevens-pagina te bezoeken (je dient mogelijk in te loggen).

Dit is de snelste en gemakkelijkste manier om de meest recente informatie te krijgen over je bestellingen bij de K-Swiss webwinkel. Een overzichtspagina van je bestelling zal gedetailleerde informatie weergeven van je huidige bestelling of oudere bestellingen. Nadat je bestelling is verstuurd, zal het trackingnummer worden getoond, mits het beschikbaar is.

BESTELLEN

We begrijpen dat sommige klanten vragen hebben tijdens het navigeren van de website en/of tijdens het invoeren van de bestelling. We helpen je op dat moment graag verder met al je vragen over stijlen, pasvorm of algemene vragen. We kunnen echter geen bestellingen plaatsen voor klanten via de telefoon of via e-mail. 

Mocht je hulp nodig hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via onze Contactpagina.

You must pay for the goods in full prior to their shipment to you. The following are accepted methods of payment:

Mastercard

Visa

Paypal

We bieden af en toe promotie- of kortingscodes aan.

Tenzij anders aangegeven, werken deze codes op niet-afgeprijsde artikelen met uitzondering van Court Performance-producten en speciale samenwerkingen. Codes zullen soms geldig zijn op reeds afgeprijsde artikelen. 

Je kunt je kortingscode vanuit je winkelwagentje toepassen. 

Codes worden niet meer gehonoreerd na de geadverteerde vervaldatum. Codes zijn alleen geldig op het geadverteerde product en in de regio waar het wordt geadverteerd. We behouden ons het recht voor om codes die niet via onze eigen advertenties (e-mail, sociaal, etc.) zijn gedistribueerd niet te respecteren en bestellingen kunnen worden geannuleerd indien een code wordt misbruikt.

Om op de hoogte te blijven van deze promoties, raden wij je aan om je op de homepage aan te melden voor onze e-mailnieuwsbrief, of ons te volgen via social media.

Als je je bestelling wilt annuleren voordat hij is verzonden, neem dan contact op met de klantenservice . Zij zullen ervoor zorgen dat de bestelling wordt geannuleerd.

Zorg ervoor dat je het unieke ordernummer dat bij de bestellingsbevestiging is weergegeven bij de hand hebt zodat dit proces gemakkelijk kan verlopen.

Het kan, om verschillende redenen, voorkomen dat een bestelling of een onderdeel van een bestelling door ons systeem wordt geannuleerd. Het is mogelijk dat:

een of meerdere artikelen niet beschikbaar zijn

er zich problemen voordoen bij de verwerking van de betalingsgegevens

we niet op het ingevoerde adres kunnen bezorgen

er een dubbele bestelling is geplaatst

een bestelling is geannuleerd op het verzoek van de klant

Als de bestelling wordt geannuleerd ontvang je per e-mail bericht met de reden van de annulering toegelicht. Geannuleerde artikelen zullen niet in rekening worden gebracht.

MATEN

Klik HIER voor onze matentabel.

We hebben schoenen in Medium of Extra breed.

MATEN:

Medium voor dames: B

Medium voor heren: D

Breed voor heren: EE

Extra breed voor dames: EE

Extra breed voor heren: EEE

Size Chart
/>