Color: {{ itemTitle[2] }}
{% endif %} {% for option in item.options_with_values %} {% unless option.name == "Title" %}{{ option.name }}: {{ option.value }}
{% endunless %} {% endfor %}{{price | money }}
Uw winkelwagen is leeg
{{ offer.prompt | newline_to_br }}
{% endif %}{{ offer.prompt | newline_to_br }}
{% endif %} {% for product in offer.products %} {% assign productIndex = forloop.index0 %} {% if product.in_cart %}{% continue %}{% endif %} {% unless offer.product_selection == 'all' %} {% if offer.products.size == 1 %} {% else %} {% endif %} {% endunless %} {% endfor %}Sinds 1966 steunt K-SWISS tennisspelers. De nieuwe 'Players know' campagne verwijst naar een originele advertentie uit de jaren 80.
K-SWISS komt dit voorjaar terug onder hetzelfde motto om de geschiedenis van het merk te vieren met de lancering van 2 nieuwe sneakers voor op hardcourt: de Gstaad Gold en de Si-18 Rival zijn een dubbelpaar dat altijd wint.
Sort:
{%- if products > 1 -%} Showing {{ products }} items {%- endif -%}
No products match your selection